خرید ارزان گلدان پایه دار

بعضی از سلیقه ها گلدان پایه دار فلزی را می پسندد. لذا ممکن است بسیاری از افراد به سراغ این‌گونه از گلدان‌ها بروند. به طور حتم  این مدل از گلدان‌های به نوبه‌ی خود می توانند به زیبایی محیط منزل کمک کنند. با توجه به فانتزی بودن نوع پایه بعضی از گلدان‌های فلزی هر کدام نقش بسیار تعیین کننده‌ای برای نمای داخلی و یا حتی خارجی منزل ایفا می کنند. ناگفته نماند که به طور معمول گلدان‌ها با پایه فلزی از جنس روی، چدن و مس تهیه می شوند.

از مزایای استفاده از گلدان پایه‌دار فلزی می توان به وزن بسیار پایین آن اشاره کرد. همچنین با قیمت های مناسبی نیز عرضه می شوند که دست همه افراد را برای خریدن آن باز می گذارد. ضمن اینکه این مدل از پایه های گلدان عمر بسیار خوبی نیز دارند و احتمال خراب شدن آنها در طولانی مدت امکان‌پذیر خواهد بود.

البته این نوع پایه گلدان دارای یک‌سری معایب نیز می‌باشد که یکی از اصلی ترین آنها زنگ زدن فلزات ارزان قیمتی است که در ساخت آن استفاده شده است. ضمن این‌که این مدل از پایه های گلدان به محض برخورد نور خورشید و یا حرارت ناشی از وسیله‌های دیگر، به سرعت داغ شده که این مسئله می تواند گیاه درون گلدان را از بین ببرد و یا حداقل به گیاه آسیب برساند. با این حال اگر به استفاده از گلدان‌های پایه فلزی اصرار دارید، می‌توانید برای جلوگیری از آسیب به گیاه، بوسیله‌ی تنظیم دمای اطراف گلدان و همچنین آبیاری مدیریت شده، گیاه درون گلدان را کاملاً حفظ نمایید.

برای اطلاع از قیمت گلدان های پایه دار  می توانید به سایت کافه گلدون سر بزنید و به راحتی سفارش خود را ثبت نمائید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

منبع: https://cafegoldoon.com/فروشگاه/انواع-گیاهان-آپارتمانی/گیاهان-آپارتمانی/خرید-اسکاندیس-با-گلدان-پایه-دار-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *